Ataviá con la mantilla y el pelo lleno de flores

Fa temps que se'm va ficar al cap fer flamenques. De fet, tenia la robeta de topos des de fa més d'un any i mig, però fins Setmana Santa no m'hi vaig posar. En vaig fer vuit en total. Us ensenyo ara les que porten vestit vermell amb topos blancs. El que em va agradar més va ser "tunejar-les" amb peineta, vano, arracades, volants... La veritat és que va ser molt divertit fer-les. 



                  

Si a algú li agraden molt i molt, que sàpiga que estan a la venda (la de baix ja no :-D). En principi es podran trobar al local de flamenc de la Isabel o bé a través d'aquest bloc. 
                  

Comentaris

libelula lilalula ha dit…
Que repreciosa, la segona, amb la carona tan rodoneta!
I la pose és guai, eh?
:)
Laura ha dit…
és la primera que vaig fer i se l'ha quedat el ramón (per regalar).

les de vermell són molt mones, la marta em va dir que li agradava molt la de dalt.
libelula lilalula ha dit…
A mi em fan molta gràcia les que porten les arracades amb la lentejuela. Jo hi veig uns aros molt gruixuts i és molt divertit.