«Tengo una pulga que me pica»

L'altre dia, al sopar de nenes i el Simon Baker, l'Antònia M. ens va explicar que havia fet un taller de burlesque i fins i tot es va animar a ensenyar-nos un parell de passos d'una coreo. Va ser molt divertit! L'endemà em van venir moltes ganes de veure Moulin Rouge, i després vaig fer aquesta nina: 


Un cop feta, vaig pensar que hauria quedat millor amb els cabells taronges o liles, que potser combinen millor amb el verd de la ploma i el collaret, però ja estava feta. Ara em falta posar-li un nom. M'ajudeu?


*El títol del post està, òbviament, dedicat a la Divina. ;-)
           

Comentaris

Unknown ha dit…
No li podem dir Antonia, definitivament no.
Un nom més de cabaret: Mimi? Coco?
La Lizza Minelly es deia Sally Bowles a "Cabaret", però tampoc ho veig molt de cabaret, cabaret.
Ja direu...
La Divina ha dit…
La Puceta del Guinardó, àlies La Pussy?
la Divina ha dit…
Ai, que no t'he dit que la trobo moníssima!!!
Mimi ha dit…
Ohhhhh!!! És boníssim!!! Quina traça, Laura!!! M'encanta! :) M'he pixat de riure!!!!

Mimi noooo!!! (Per cert, a mi em deien Mimi de petita, però en plan carinyós.) La Pussy trobo que té molta gràcia! Trieu, trieu!

Petons!
Míriam
la mireia ha dit…
i si li dieu simona en homenatge a l'únic home convidat al vostre particular thanksgiving? :p
Laura ha dit…
"pussy" m'agrada!

"simona", afrancesat, seria "simonette"?
whatateacher ha dit…
M'encanta! És molt bonica i jo crec que es podria dir Lilí. És nom de cupletista. ;)
Antonia Rachel ha dit…
M'encanta!!

Jo li posaria "Mimi", en honor a la inspiradora. :-)
Mimi ha dit…
Crec que qualsevol nom acabat en "i" o "y" ja li va bé, oi? "Lizy" també fa artista! Llista:

Mimi
La Pussy
Simonette ("Simona" afrancesat)
Lilí
Lizy

Que triï la polita! Esperem el veredicte! ;)
Laura ha dit…
"mimi" en el teu honor! :-)
la mireia ha dit…
home, jo crec que ja que hi som lo podrieu posar tots els noms un darrere l'altre... tipus la duquesa de alba que es veu que en realitat es diu: María del Rosario Cayetana Paloma Alfonsa Victoria Eugenia Fernanda Teresa Francisca de Paula Lourdes Antonia Josefa Fausta Rita Castor Dorotea Santa Esperanza Fitz-James Stuart y de Silva Falcó y Gurtubay :-)
Ara, que jo el de castor també el mantindria :p
Mimi ha dit…
Doncs és veritat! Llavors conservaríem Antònia davant de tot i Perry al final, per acabar-ho d'arreglar! ;)
Laura ha dit…
okis!

llavors queda: mimi pussy simonette lilí castor lizi-perry.

que mona! :-)
libelula lilalula ha dit…
Osti... Mira que és munica, eh?
De veritat calia fer-li això, a la pobra???
Per cert, si no és Antònia, Antoinette no colaria?
:P
Laura ha dit…
m'havia descuidat antònia!!!!
la mireia ha dit…
castor m'encanta!!! què ho fa que una duquesa es digui castor de nom?
Laura ha dit…
ni idea, però mola molt!
la divina ha dit…
Oh! Antoniette m'encanta!! I Mimí també... Mimí Antoniette? Meno, Mimí Antoniette Castor?
Laura ha dit…
sí! sí! el que importa és el castor!!!
libelula lilalula ha dit…
"què ho fa que una duquesa es digui castor de nom?"
Si mirant-li la cara encara no se t'acut res, jo et puc donar alguna pista, si vols...
:P
la mireia ha dit…
sí, vull pistes!!!!!! :p