el llitet nou del Lorenzo

Fa dies vaig veure aquest llitet en una web que parlaven del ganxet XL amb tires de drap (en català, del trapillo n'hem de dir tires de drap, ho vaig consultar perquè no ho trobava enlloc, i les noies de l'Optimot em van resoldre el dubte), i vaig decidir que, tot i que el ganxet el tenia superverd, li faria un llitet al Lorenzo. Aprofitant que la Laura de Nido de Abeja va posar d'oferta els cabdells de Sacocharte, hi vaig anar de seguida i vaig triar colors verd i taronja molt pastel pensant que quedarien molt bé amb el meu menjador, però sense adonar-me que de seguida quedarien bruts, clar. 

Vaig fer-me el diagrama del patró tal com em va ensenyar la Teresa Maria i m'hi vaig posar. Per seguir aquest patró només cal saber fer punt baix, augments i disminucions, i de seguida el vaig tenir acabat, sense descomptar-me ni un sol punt. :-) De tant en tant parava i feia proves: agafava el Lorenzo per posar-lo al mig i veure si ja era prou ample, o quan vaig començar a fer la paret, el tornava a posar dins per veure si quedava prou alt. I ell agafava el ganxet i hi jugava, i ara hi tinc unes marques sospitoses que quadren perfectament amb la seva dentadura.


No fa ni una setmana que li he deixat al terra del menjador perquè hi dormi o hi faci el que vulgui i la paret ja està completament aixafada (no m'havia quedat recta del tot i, de fet, estava una mica abonyegada en algunes parts, suposo que perquè no vaig tensar el drap sempre igual). 

És molt divertit veure com, cada vespre, hi porta la seva joguina preferida (una foca de peluix que vaig fer amb la meva àvia quan era petita), l'abraça i li fa petons. 


       

Comentaris

frikimanualité ha dit…
T'ha quedat xulíssim Laura!! Segur que el Lorenzo hi està de luxe!!! ejejjejeje

Truema ha dit…
T'ha quedat perfecte Laura, és molt bonic!!!
la mireia ha dit…
això de que un gat porti una foca al llit és normal? :p
Silvia ha dit…
Si que estarà comode el gatet....
Petons