cistell de corda

Fa uns quants dies vam quedar amb la Núria per prendre'ns un suc ben bo i un entrepà de pernil i, de pas, ensenyar-nos mútuament un parell de trucs de les nostres labors. 

Quan vaig anar al Festivalet vaig comprar un cabdell de corda i encara el tenia per casa, però no tenia ganxet per treballar-hi. M'havien dit que amb un ganxet del 15, fent molta força, en podria treure alguna cosa. Però no. Llavors la Núria, que és molt mona, em va deixar practicar amb el seu ganxet del 20, i allò ja va ser una altra cosa. 

La intenció era combinar corda amb tires de drap blau cel, però, clar, són textures diferents, amb ganxets de mides diferents, i jo no en sé tant (encara). Segur que hi ha la manera de combinar-ho i que quedi ben xulo. Així que vaig optar per fer un cistell només de corda. Corda blanca, molt maca i molt gruixuda. I més endavant ja experimentaré amb la corda i el drap.


Com que vaig veure que el ganxet del 20 hi anava molt bé, en vaig encarregar un a Crochetismos, perquè em vaig encapritxar dels ganxets de fusta de la Glòria Fontseca. I el Lorenzo també, clar, perquè hi tinc unes marques sospitoses que encaixen perfectament amb la seva dentadura. ^-^

El resultat és aquest (amb punt baix i punt ras):


M'ha agradat molt! Ara voldré provar de fer-ne un de més gros per guardar-hi les llanes. Això és un vici!
   

Comentaris

libelula lilalula ha dit…
Uala!

Com mola! No se m'havia acudit, que aquest tipus de cistellets es fessin amb agulles, la veritat. Però clar, té sentit.
:O

Xicana ha dit…
Quina cosa més pràctica. Això té moltíssimes aplicacions! Mil cistellets per posar-hi de tot, fins i tot el gat!
Núria ha dit…
T'ha quedat molt xulo, Laura!! Però hem d'aconseguir el repte de mesclar tela i corda! Haurem de tornar a quedar!! :)