marques que m'agraden: Frikimanualité

Vaig conèixer la Sònia a través del bloc de ¿Me sigues el hilo?, i llavors, quan anava a la botiga de la Nadia, en parlàvem. Cadascuna entrava tímidament al bloc de l'altra, fins que ens vam animar a anar-nos-hi deixant comentaris i a coneixe'ns personalment a la botiga, clar, que era la que ens havia unit. L'excusa va ser el nostre primer trueque. 

La Sònia fa coses molt maques. Personalment, el que m'agrada més de la seva marca són els penjolls i els anells amb aire vintage. 


D'aquí.
Jo en tinc un i m'agrada molt. I quan me'l poso, agrada molt, també. :-)

D'aquí.

També ha fet i fa un munt d'articles infantils: pitets, peücs, bombatxos, tovalloles, sacs... Un dia em va ensenyar tot el que havia preparat per a la Martina i no vaig poder no al·lucinar. I jo que vaig tenir la sort de veure-ho tot en directe, us puc assegurar que li va quedar perfectíssim.

Us convido a perdre-us per la seva web: Frikimanualité. Si us agrada el que fa, que us agradarà, veureu els punts de venda on podeu trobar els seus articles. 

Comentaris

frikimanualité ha dit…
Ostres Laura, no sé que he fet per merèixer aquest post tant maco!!!!!
Gràcies!!!!

Sònia de Frikimanualite!!!

ptns
libelula lilalula ha dit…
El primer i l'últim m'agraden especialment. Te l'he vist posat alguna vegada, oi? És que també em sona (l'últim, dic).

Laura ha dit…
Sí!!! Crec que el vaig dur el dia de Los Deltonos!