pitets bandana

Tenia per casa una tela d'uns gatets supermoníssims i també tenia un fulard que no podia aprofitar com a fulard perquè no vaig saber triar bé la tela. Llavors vaig anar a veure la Lídia pititona, que és molt bonica, i la Raquel em va explicar que començava a treure baves perquè li estaven sortint les dents, i vaig pensar que seria una bona excusa per provar de fer els pitets bandana, que són suuuuperfàcils de fer i els bebès estan supermacos amb un pitet estil cowboy.



El tutorial per fer els pitets bandana el vaig treure d'aquí. La tela supermoníssima dels gatets és de la botiga I love kutchi, de la Barceloneta, i la de topets blancs és de Costura, que va tancar fa un temps, ja.

El dia que vaig donar els pitets a la Lídia li vam posar el de topets perquè anava vestida de rosa i va quedar superconjuntada. Quina coseta! ^-^
     

Comentaris

Raquel ha dit…
La Lídia està molt guapa amb els pitets! I ara quan riu ja se li veuen les dues dentetes de baix!