la força del barri

Fa cosa de tres mesos, abans de les vacances, la Mònica de Núvol de fils, la merceria més guai del barri, em va explicar que se li havia acudit decorar els carrers per la festa major. La festa major la celebrem al setembre, així que teníem molt de temps per fer-la ben grossa. Ens va proposar fer banderoles de ganxet per penjar-les entre les faroles i entre els arbres, i a poc a poc va anar reunint banderoles, granny squares, flors... De tot. Jo hi solc anar un cop cada quinze dies, més o menys (de vegades, si no necessito res, hi entro igualment a saludar, que la Mònica és molt mona), i a cada visita m'ensenyava, sense creure-s'ho, la quantitat de banderoles que li havien portat des de l'última vegada que hi havia anat. Jo n'hi vaig portar poques, no arribaven ni a vint, però m'ha meravellat veure que n'ha aconseguit més de mil dues-centes. Més de mil dues-centes! Una persona que aconsegueix aquesta resposta per part de les clientes és una persona que s'ha ficat el barri a la butxaca i que fa la seva feina millor que ningú, això està claríssim. 

I mireu que maco que va quedar el barri!









Aquestes fotos les he tret del Facebook i de l'Instagram de Núvol de fils. Si voleu veure més fotos del barri i de la festa major, cliqueu aquí

Comentaris