floreta núm. 1


Ganes de primavera...!

Comentaris

libelula lilalula ha dit…
Que també en faràs unes quantes i les penjaràs amb els vestidets?
Laura ha dit…
sííí!!! en tinc més, ja les aniré penjant. la idea és que decorin els jerseis... amb el lorenzo per casa, no m'atreveixo a decorar les parets amb coses que pengen... ;)
libelula lilalula ha dit…
Jejeje...
Home, si li queden molt amunt i no hi ha res que pugui fer servir com a tirolina, no hi arribarà. :P
la mireia ha dit…
no t'enfadis, però aquesta flor fa més mona "al natural" que a la foto :-)
Laura ha dit…
no m'enfado, no! per això vull que fotografiïs tu les meves creacions! que segur que llavors guanyen. hasta la papallona, mira què et dic!
la mireia ha dit…
vols dir???????????????????????? jo diria que la papallona només li ha agradat a l'eva :-)
libelula lilalula ha dit…
Aguanta, papallona! No escoltis aquests renecs! Gent sense escrúpols... Pobreta, ella, la primera creació de la polita i mireu com la tracteu. :(
Dolentes!
Laura ha dit…
jejejeje...
la mireia ha dit…
la tractem amb el carinyo que es mereix!!
i que consti que ni TU las vas voler quan te la va oferir :-)
libelula lilalula ha dit…
Que es mereix? Caram, només et falta dir-li "per haver nascut", a la pobra!
:S
Ara, no canviem de tema, que això d'esquivar segons què d'aquesta manera és una mica lleig...
:P