coixinet amb vetes de colors

Ma mare m'està ensenyant a cosir amb la màquina de l'àvia. Em fa molta il·lusió pensar que un dia (potser no gaire llunyà) em sabré fer necessers o moneders o, vés a saber... De moment sé fer línies rectes. :-) Això m'ho va dir la Nadia, que per aprendre va molt bé pintar ratlles rectes i anar-les repassant amb la màquina amb fils de colors, així és més divertit. I res, ma mare em va baixar llençons vells, els vaig ratllar i, apa, a donar-li al pedal! Al principi m'estressava molt i tenia el peu tot tens quan girava la roba, però a poc a poc m'hi vaig acostumant i em mola molt. 

Fa temps vaig descobrir al bloc de ¿Me sigues el hilo? el bloc de la Dunna. La Nadia penja cosetes que fem les habituals de la seva botiga, i això està molt bé perquè llavors quan la vas a veure comentes les coses maques que fan les altres noies i et ve de gust coincidir amb elles en algun taller per posar cares. La Dunna havia fet unes joguines per a la seva neboda. Em van agradar molt i li vaig escriure, i em va explicar quatre cosetes. L'altre dia, després d'haver fet moooltes ratlles rectes, em vaig atrevir amb la meva primera creació: un minicoixinet per a l'Aina! (Si us hi fixeu bé, el tancament és una mica cutre, però per això començo fent coses per a bebès, perquè són els menys exigents pel que fa a les costures tortes :-P)


                   

Comentaris

whatateacher ha dit…
Què bonic el coixinet! Noia, estàs feta tota una artista.
la mireia ha dit…
a les germanes tampoc no ens importen les costures tortes :-)
Laura ha dit…
ha quedat escrit, així que si mai em queden les costures tortes de coses que et faci, no et podràs queixar!!!
Ciutadà K ha dit…
fent-ho tu, princesa, amb el 'carinyo' que li poses, qualsevol et perdona les línies tortes... com si vols fer ziga-zaga!!

(és demanar molt preguntar si a la nostra Abril li caurà alguna 'joguina' d'aquestes? ;)

artista!!
Ciutadà K ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Laura ha dit…
així m'aixafes les sorpreses, ciutadà!!! :-P

s'intentarà, s'intentarà, a veure com progresso... ;-)
Ciutadà K ha dit…
aix ... enrojolit em quedo ... ja he posat a gamba ... fem un reset?! :S
Laura ha dit…
;)

em fa il·lu que et faci gràcia que faci alguna coseta per a l'abril. :-)