moneder

A l'octubre vaig fer un taller per aprendre a fer moneders. Era un dia una mica crític perquè tenia un pastís a mitges i poc temps per acabar-lo perquè volia anar a la mani dels indignats, així que vaig haver de marxar amb el moneder per acabar. Vaig aprofitar els dies de vacances del pont de desembre per posar-li la tanca, que és una mica una feina de xinos però després queda moníssim. 



I per dins és rosa, clar. :-)


M'encanta, però és un pèl gran pel meu gust per fer-lo servir de moneder, i ara no sé què guardar-hi. Idees?
       
     

Comentaris

la mireia ha dit…
hi pots guardar un moneder més petit :-)
Ciutadà K ha dit…
M'encanta! Plena'l de petons i bons proposits... :):):)
Laura ha dit…
:-)

de moment hi tinc les flamenques!
libelula lilalula ha dit…
Jejeje... Em pensava que anaves a dir que l'havies portat a la mani i l'havies acabat allà mateix! XD
Així obert, em recorda un peix amb la boca oberta. :)
Hi pots guardar caniques! Jo en tinc moltes!
Laura ha dit…
Caniques? És una opció? Hi juguem un dia?