la Nora

La Nora arribarà aviat. :)

Encara no conec personalment l'Edu i la Maite, però fa uns quants anys que hi treballo i que els trobo estupendos. Cada any em conviden a una paella, i tard o d'hora els prendré la paraula i em plantaré a casa seva. Els agrada el flamenc, també, i ens recomanem música i concerts mútuament. I l'endemà dels Goya parlem de la gala i comentem les pel·lícules que hem vist, i jo sempre opino que el Tosar és molt atractiu i es mereix tots els premis.

A la Nora li he enviat un cistellet com el que tindrà el Guerau i dos pitets, però ara els pitets els he fet sense butxaca perquè he decidit que mai més cosiré pitets amb butxaca. Aquest cop només vaig haver de desfer i refer un parell de centímetres de cada pitet, no el pitet sencer. Vaig progressant.

Vaig trobar la botiga de la Lorena a artesanio i no em vaig poder resistir a comprar-li les targetes de felicitació per a nadons. Fa coses precioses! A més, resulta que vaig fer-li la seva primera comanda i em va regalar un punt de llibre. :-)


Felicitats, parella!
            

Comentaris

libelula lilalula ha dit…
A Dios pongo por testigo que... mai més cosiré pitets amb butxaca!
:D
Laura ha dit…
Una mica és així, sí. Nunca máis. :)