bolero

Fa un parell de mesos em vaig apuntar a classes de punt a la botiga de la Nadia perquè tenia ganes de fer-me un bolero per a les classes de dansa. Amb la profe, l'Asun, vam estar mirant i remirant i em vaig decantar per aquest, que em va agradar moltíssim. 

Vam triar el color i el tipus de llana que faria servir. Vaig optar per un cotó barrejat amb lli, em va semblar la millor opció si era per ballar. Vaig fer mostres amb dues agulles diferents per veure com quedaria millor i vaig començar amb el calat. El calat, tot i que és dels més senzills del món, m'ha costat molt perquè fa molt poquet que faig punt i ja em puc concentrar molt, que si m'equivoco (encara) no sé desfer un punt concret i vaig haver de desfer-ho tot unes quantes vegades. Tantes, que al final vaig optar per fer el calat més curt. 

De moment tinc fet això. Òbviament, serà per a les classes de dansa del curs vinent, clar. Perquè d'aquí que l'acabi... ;-)




Comentaris

frikimanualité ha dit…
Ànims Laura, quedarà xulíssim!!!!!!

pto
Laura ha dit…
Gràcies, guapa!! Ahir em vaig supermotivar i gairebé he acabat la primera màniga!
la mireia ha dit…
doncs a per la segona!!!que ballar "Manca" no té glamour :-)