la bossa per als amigurumis

Els Reis em van deixar el kit dels amigurumis a casa la Mireia. No m'hi he pogut posar fins just abans de les vacances, perquè ho volia agafar amb calma, i ho havia de fer aquest any, si no algú em podria recordar que no he complert un dels propòsits per al 2012. ;-)

De moment tinc fets tres cactus (tres croquetetes, que dic jo) i un pollet rosa sense ales ni bec ni potes. I tot dins d'una bossa molt mona que m'emportaré a la feina els migdies que no nedi, que fins ara ho duia dins d'una bossa de plàstic i no quedava bonic. 



He aprofitat els retalls d'un cobrellit que vam haver d'escurçar i els patrons de la totebag que vaig aprendre fa un any al primer taller a Me sigues el hilo
    

Comentaris

la mireia ha dit…
un pollet sense ales ni bec ni potes?????? comor????

per cert, em sona la roba!!! :-)
Laura ha dit…
Però perquè no està acabat!!! ;)
la mireia ha dit…
ah! em pensava que era un pollet taradet...
libelula lilalula ha dit…
Taradet? Com la papallona??? X(

I a dins la bossa ja hi ha alguns amigu... ostres, no ho sé dir, això. Amigurumis, ara! Però t'enduus els bitxos a la feina, també? Et fan companyia, no?
:)
Que guai!
:)))
Laura ha dit…
Sí, me'ls enduc per anar fent els migdies que no nedo i no faig encàrrecs.

M'està quedant taradet tipus papallona, sí, el voldràs? :-P
libelula lilalula ha dit…
És una cucada, no està taradet!!!
Si no el vols, evidentment, jo, sí!
:)