funda de mòbil nova

M'ha costat entrar en el món dels smartphones! Però l'endemà de tenir-lo em vaig posar a fer aquesta funda/estoig seguint el tutorial de Maggani:



Encara estic aprenent a cosir la cremallera quan hi ha part de fora i folro, però trobo que de mica en mica va quedant millor. A la tela de fora hi vaig posar entretela, i a la tela de dins, buata plana, així el telèfon em queda més protegit quan el porto a la bossa.


La tela de fora és del Nunoya. La de dins, de ¿Me sigues el hilo? (És la mateixa que vaig fer servir per als peücs del Guerau :-D).
         

Comentaris

la mireia ha dit…
només t'has inspirat en un tutorial???? :-)
Ciutadà K ha dit…
Ohhh! què elegant, noia! :D
Silvia ha dit…
T'ha quedat molt bufó, les robes molt boniques, tant de fora com de dins.
Laura ha dit…
Gràcies, Sílvia!
Xicana ha dit…
Ai, els peücs del Guerau... Ara ja no li caben, però són molt macos i els guardaré de record.