necesser de festival :-)

El mes de juny és el mes dels festivals de dansa. I mola molt: els assajos d'última hora, els nervis de no recordar si fem la volta cap a la dreta o cap a l'esquerra, les proves de vestuari, l'alarma al mòbil per no descuidar-nos els imperdibles... i el maquillatge! Amb la quantitat d'espectacles de dansa que hem fet, ja hauria de tenir controlat el tema del maquillatge, però encara m'asseguro de tenir ben a la vora algú que sàpiga maquillar molt bé els ulls i sàpiga corregir els meus intents frustrats de ratlles i ombres. 

Fins ara portava sempre el poc maquillatge que tinc en una bossa de plàstic, i això no pot ésser, que diria la Gessamí. ;-) Enguany vaig agafar un tutorial del llibre Labores decorativas para la casa, de la Tilda, que em van regalar les nenes i el Santi pel meu aniversari ara fa un parell d'anys. He fet un necesser petitó, però la mar de pràctic, i que podré aprofitar per substituir el necesser que portava a la bossa fins ara.



A la foto hi ha el modelet de dansa oriental. Vam ballar amb vel i, miracle, no se'ns va enredar en cap moment! Ara, la propera cosa que vull cosir per a un festival és una faldilla de flamenc. Idees de patrons? ;-)

           

Comentaris

la mireia ha dit…
i has d efer un necesser diferent per cada festival? :p
Silvia ha dit…
Quina roba més bonica, m'agrada molt.
Petons
Laura ha dit…
Sí, Sílvia, és molt bonica!! La vaig comprar a la botiga de la Nadia fa un temps.

Mireia!!! No faré un necesser per festival!!! El que és d'oriental és el modelet de sota. Clar, com que no vas venir a veure'm... :-P