London calling!

Fa molts mesos, molts, vaig comprar una tela molt guai a la botiga en línia de Black Oveja. De seguida que la vaig veure vaig saber que havia de ser per a la Mireia. Encara no sabia què en faria, però una tela amb el mapa de Londres havia de ser per a ella tant sí com no. Total, que la vaig desar amb les altres teles, em vaig liar amb altres coses i me'n vaig oblidar completament. Però quan em va dir que es volia apuntar a portuguès i que no tenia estoig, em va venir un flaix i li vaig fer aquest, amb cremallera en una cara i una veta vermella perquè li sigui fàcil subjectar-lo o, vaja, per fer bonic. Per dins el vaig folrar amb entretela perquè no es faci malbé amb tant moviment de bolígrafs i llapis.





Les fotos les ha fet ella. La Mireia fa fotos molt guais
   

Comentaris

la mireia ha dit…
M'encantaaaaaaaaaa!
libelula lilalula ha dit…
L'enveja dels companys de portuguès, que seràs, Mireia, nena!

Per cert, el color verd de la cremallera i el vermell de la veta els has escollit per casualitat?
Caram, que com que penses en tot, no sé si se't va passar pel cap la bandera portuguesa i tot!

I sóc només jo o l'enllaç a les fotos de la Mireia no va bé?
N'he vist alguna d'ella, algun cop, i com que m'havien agradat, m'hauria fet gràcia tafanejar una mica més. :)

Laura ha dit…
Ostres, doncs no me n'havia adonat!!! És pura casualitat!

He arreglat l'enllaç. Si no et funciona, vés aquí: http://pixsta.com/u/mireiallc/
libelula lilalula ha dit…
Ara, sí!
:)

Gràcies!