London Calling!


El Juan em va demanar un dia si li podria fer una funda per al seu Kindle nou, però jo li vaig dir que la demanés als Reis, així jo podria estar per altres coses, com ara els pitets del Freddie Mercury. Així que els vam derivar la petició. Els Reis van trobar que la funda quedaria molt xula amb la tela del mapa de Londres, la que vaig fer servir per fer l'estoig de la Mireia, perquè hi vam anar pel pont de Tots Sants i vam veure el Brian May a la llibreria Waterstone de Kensington, on signava exemplars del seu llibre Diableries. El Brian May és astrofísic, com el Koothrappali. ;-)

La funda ha quedat molt mona, aquesta tela és una delícia. Encara me'n van deixar, ja pensaré en què l'aplico jo per a mi. A Internet hi ha un muuunt de tutorials per fer fundes de llibres electrònics i tauletes, molts. Va ser difícil fer la tria, però al final ens vam decantar per aquest. Entre les dues teles hi ha un farcit que protegeix el dispositiu.

M'encanta, molt, el detall de la goma vermella i el botó (de Núvol de fils). La tela de dins no es veu, però és molt vermella, i fa conjunt amb els textos del mapa i el fons aquest tan gros de London.

Aquesta zona devia ser una de les poques que no vam visitar, però havia de sortir London a la funda!
Sota el parc, una mica més a l'esquerra, hi ha el Royal Albert Hall. Vam anar-hi per veure el Robert Plant.
 A mi m'han vingut ganes de comprar-me un Kindle només per tenir una funda amb la tela del mapa de Londres. :-)



Comentaris

libelula lilalula ha dit…
Osti, estaria bé troba un mapa d'algun poble perdut tipus Escarabajosa de Arriba i fer-ne alguna coseta per l'estil.
:D
Laura ha dit…
Oh, Eva, quina idea tan brillant!!! Sempre la podem fer nosaltres, si no existeix!
libelula lilalula ha dit…
Ohohohohoh! I li dibuixem places amb flors i arbrets i nius d'ocells! :)))
Laura ha dit…
I gatets als carrers!!