fulards

Bé, doncs ja tinc els fulards acabats. Dos. Mireu que mona ma germana, fent els seus pinitos com a model:



Al primer li vaig cosir un serrellet marró molt mono, a conjunt amb l'estampat, i al segon li vaig cosir una tira de boletes de color gris, també a conjunt amb l'estampat. I un dia que vam fer un pícnic, aprofitant que feia solet, vaig enredar la Mireia perquè es deixes fer fotos. 

Això dels fulards ha vingut pel blog d'aquesta noia, que de vegades penja tutorials senzillets i xulos. A mi el fulard amb serrell que va fer ella em té superenamorada. 



Comentaris

la mireia ha dit…
jo em pensava que les models es quedaven part de la roba que es posaven per les sessions... ja veig que no :p
Laura ha dit…
Ha, ha, ha! La Carrie de Sex and the city un dia desfilava en bragues i després se les quedava, ciertamente. :-)