mother of dragons

Amb la Marta, de vegades, quan ens escrivim, ens tractem de vós, i encapçalem els mails dient-nos "Your Grace" i ens quedem tan amples. Això de ser khaleesis ho portem amb molta naturalitat. Tanta, que jo al rebedor de casa ja m'hi he penjat això:

D'aquí.

Fins i tot de tant en tant em miro el Lorenzo i li ordeno "Dracarys", però no treu foc, pobret. Com a molt es llepa les potetes i em demana pinso. Avui li he ensenyat la nova creació i li ha agradat:



Ara, quan escolto la tornada de Rain King, dels Counting Crows, que canten allò de "I belong in the service of the queen", no puc evitar pensar en la Marta i en la Daenerys, tot i que la cançó, òbviament, no va d'això. Aquí us la deixo, del fantàstic concert que van fer a Barcelona fa quinze dies. 



Comentaris

la divina ha dit…
Ai, que boniiiiic! <3 Em surten els cors per les orelles, your grace!