benvinguda tardor

Fa un parell de setmanes, l'Eva i jo vam anar d'excursió a l'Alta Garrotxa. Vam menjar olives i una truita de patates de cara a la riera de Sant Aniol d'Aguja i vam deixar que el sol ens banyés bé la cara. És un passeig molt agradable i molt de tardor, que és el que ens venia de gust. 

Vaig enredar l'Eva perquè em fes fotos de les mitenes i el barret que he après a fer a les classes de ganxet de la Leire, perquè per fi m'he pogut apuntar a fer ganxet amb la Leire. El primer projecte que vam fer són aquestes mitenes amb punt d'espiga. Vaig aprofitar restes de llana Alpaca que tenia de quan es va inagurar Nido de abeja, fa uns quants anyets, ja. Han quedat molt calentones. :-)



Amb la llana que em va sobrar, la Leire em va animar a fer un barret que fes conjunt amb les mitenes. Trobo que l'Eva el sap lluir molt bé.


Teniu el patró de les mitenes a la web Ameskeria, aquí

Comentaris