el primer soparet a casa la Cristina! (¡repetimos!)

No, la Cristina no m'ha convidat a sopar dues vegades (de moment, confio que aviat hi tornaré, per això :-P). Només que amb els agafadors li vaig portar també aquest cistellet que em va ensenyar a fer la Nadia un matí a la seva botiga aprofitant que jo feia vacances i que ella és molt mona. Ara el té la Cristina al rebedor i hi guarda les claus. És reversible, però a mi al revés no m'acaba de barrufar.


I ara tinc moltes ganes de fer-ne molts més... Crec que els Reis en portaran uns quants...
;-)

Comentaris

la mireia ha dit…
què hem de fer carta o els reis ja saben a qui n'han de portar??? :p
Laura ha dit…
més o menys ja ho saben, però pots fer carta igualment per si tu no estàs a la llista. :-P
libelula lilalula ha dit…
Oooooooooooooooooh! Que maco! És la tela aquella com de pana? :)
Crec que me la vas ensenyar, oi?
I aquest cistellet és quadrat o rodonet, com els de l'any passat?
Laura ha dit…
sí, és de pana! no és com el de l'any passat, s'assemblen que tots dos són cistellets, però res a veure (aquest és reversible i ROSA, l'altre no era reversible i era de feltre).

si t'has portat bé potser els reis te'n deixen un, he, he.
libelula lilalula ha dit…
Oh! M'he portat mooooooooooolt bé!
Que els ho diràs???
Mira, mira quina cara de bona nena: :)
Laura ha dit…
no sé, no sé... m'ha semblat llegir que em relaciones amb cert aliment del diable... ;-)
La Barrufeta ha dit…
I fa molta ilu obrir la porta de casa i trobar-te'l! A més és molt alegre i em posa de bon humor :-)