modernikis al PS

Fa deu dies ma germana, que és molt mona, em va convidar al Primavera Sound. Vam veure el Rufus, The Chameleons, les TRES hores de The Cure (quan veig el Robert Smith no puc evitar pensar automàticament en el Joaquín Reyes, no us passa?) i The Rapture, que, personalment, són els que em van agradar més. 

Vam veure famosos: el Roger Coma amb la xurri (que ja no és l'Aina Clotet) i el que feia de mosso-nòvio-de-la-Farners a Secrets de família (sabeu qui vull dir?) amb la xurri, també. I vam trobar-nos amb amics, també. I ens ho vam passar molt bé. Com aquest parell...

... al concert de The Chameleons...


... fent una pausa per reprendre forces...


 ... i al concert del Rufus.


Després els vam perdre la pista. ;-)

Els modernikis són uns personatges ideats i creats pel Ramón Salas (aquí i aquí). Fa temps vaig provar de fer la noia, em va costar però crec que l'últim intent va quedar bastant bé. La noia la té la Mireia, que és la paparazzi que els va perseguir pel Fòrum, i ara el noi el regalaré al Ramón. Encara no sap que l'he fet, així que espero que no es passegi per aquí. És que ara no sé quan el veuré i jo tinc ganes d'ensenyar-lo a la comunitat. El tupé del noi ha quedat una mica Loquillo i al principi em feia rabieta, però vam tenir la sort de poder-lo veure en un concert la setmana passada i em va agradar tant, que ara estic superorgullosa del tupé del moderniki a l'estil Loquillo. Ale.  
    

Comentaris

la mireia ha dit…
és casualitat que en el 66,6% de les fotos aquests modernikis poppies (per cert, m'encanta l'etiqueta poppy!!!!) surtin amb una cervesa? :-)
la mireia ha dit…
m'he oblidat de dir que la noia fa "jam and bread" :p
Laura ha dit…
"poppy" mola!
libelula lilalula ha dit…
Oh! Hasta fas publireportajes! :D
Laura ha dit…
Som superpro!