escalfadors

L'estiu passat vam fer una miniruta molt xula per Noruega a la furgo del Mariano. Una de les parades va ser Bergen, el dia abans de pujar al Preikestolen. Bergen és una ciutat portuària molt bonica, amb casetes de colors i un mercat del peix molt vistós i animat. Vam dinar a la parada del Juan sin miedo (Giovanni senza paura per al Marco i la Nadia), i vam dinar la mar de bé, de fet. A l'estiu el Juan sin miedo s'estava entrenant per fer realitat el seu somni: ser el primer a arribar al pol Sud en bicicleta. Aquí podeu llegir la notícia que demostra que ho va aconseguir! De Bergen també va sortir gent molt peculiar. Si us interessa el tema del black metal i la crema d'esglésies, podeu veure aquest documental (esgarrifa una mica, però).

Total, tot aquest rotllo per explicar-vos que en una botigueta molt mona de Bergen vaig comprar uns cabdells de llana per fer-me uns escalfadors per a les classes de dansa oriental, que mireu com han quedat:

La foto la vaig fer a l'estudi d'Alnouart, que és on rebo les classes.

El patró és ben senzill, tot és punt dret i de tant en tant es va fent una sanefa amb un dibuixet com de diamant. Clar, hauria d'haver triat una llana més fineta i llisa perquè s'apreciés bé el dibuix, però tenint en compte que al primer escalfador em vaig descomptar bastant (és el que té fer mitja al solet al migdia i anar petant la xerrada), ja em va bé que no s'apreciï del tot. El segon, en canvi, va quedar molt bé, gairebé no em vaig descomptar ni res (és el que té fer mitja concentrada a casa).


Aquest és el segon escalfador que vaig fer, crec que es veu prou bé el dibuixet del diamant. 
He fet servir gairebé 4 cabdells de la llana Safira, una gamma de la casa Permin (color 08). Ara els porto a classe supercontenta. I ja puc assajar com la paia de Flashdance.



Comentaris

libelula lilalula ha dit…
Ai, sí, fan molt de Flashdance, tia!

I els colors són fantàstics. Li queden molt bé, les malles negres.

She's a maaaaaaaaaaaaniac, maaaaaaaaaaniac, on the floor...
Tararirarirarirara befooooore...